ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Koordynator ds. dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie nr 0050.86.2020 Burmistrza Czerwieńska w sprawie wyznaczenie Koordynatora do Spraw Dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-10-09 11:50:09 przez Arkadiusz Słonecki

Akapit nr - brak tytułu

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Gminy i Miasta w Czerwieńsku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
 
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy i Miasta w Czerwieńsku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Lidia Róg – inspektor ds. działalności gospodarczej i ochrony zdrowia w Urzędzie Gminy i Miasta w Czerwieńsku w pokój 103;
 tel. 68 327 83 02
 e-mail:

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony