ˆ

Koordynator ds. dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie nr 0050.86.2020 Burmistrza Czerwieńska w sprawie wyznaczenie Koordynatora do Spraw Dostępności

Informacja ogłoszona dnia 2020-10-09 11:50:09 przez Arkadiusz Słonecki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Gminy i Miasta w Czerwieńsku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
 
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy i Miasta w Czerwieńsku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Lidia Róg – inspektor ds. działalności gospodarczej i ochrony zdrowia w Urzędzie Gminy i Miasta w Czerwieńsku w pokój 103;
 tel. 68 327 83 02
 e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Czerwieńsk
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Wikiera
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-09 11:49:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Arkadiusz Słonecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-09 11:50:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Słonecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-11-10 13:16:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
60 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony