Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

Budowa Gimnazjum Publicznego w Czerwieńsku - przetarg ograniczony

Informacja ogłoszona dnia 2005-07-20 11:05:29 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa
Gmina Czerwieńsk Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Irena Wojnicz
Adres
ul. Rynek 25 Kod pocztowy
66 - 016
Miejscowość
Czerwieńsk Województwo
lubuskie
Telefon
( 068 ) 327 80 41 Faks
( 068 ) 327 80 91
Poczta elektroniczna (e-mail)
Adres internetowy (URL)
www.czerwiensk.pl

I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
„Budowa Gimnazjum Publicznego w Czerwieńsku”




II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa Gimnazjum Publicznego w Czerwieńsku przy ul. Zielonogórskie.
Budowa i rozliczanie podzielone będzie na etapy :
1. wykonanie stanu surowego otwartego,
2. wykonanie stanu zamkniętego,
3. wykończenie i wyposażenie obiektu,
4. zagospodarowanie terenu.
Zamówienie obejmuje kompletne wykonanie obiektu zgodnie z dokumentacja projektową do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych,
Lokalizacja – Czerwieńsk ul. Zielonogórska.

II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 45.21.42.00 - 2
Dodatkowe przedmioty 45.21.42.10 - 5


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK 

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia 1.379.773 euro


II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Do 30/10/2006r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WYMAGANE WADIUM
100.000 zł słownie : sto tysięcy złotych

III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie :
1. Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem.
2. Kierownicy robót branżowych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Kadra kierowania robotami ( kierownik budowy i kierownicy robót ) musi posiadać :
• stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ),
• wpis na listę właściwej Okręgowej Izby,
• a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r – decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie :
1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. obiekt dydaktyczny i o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł,
2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych.
3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( niezbędne maszyny do prac ziemnych, szalunki do fundamentów, dźwigi o udźwigu min. 5 t, środki transportu ciężarowego i dostawcze, betoniarki, podnośniki przyścienne lub podobne i inne niezbędne elektronarzędzia ),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie :
1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 30 % wartości zamówienia,
2. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień,
5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :
1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :
• każdy z osobna :
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
• wspólnie muszą wykazać, że :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),
2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia,
4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.
5. posiada udokumentowaną wielkość przychodu wymaganą do spełnienia.
• przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :
posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,
Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
7) zatrudnią na czas budowy min. 5 osób z terenu Gminy Czerwieńsk.

2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Warunek Nr 1. Znaczenie warunku – spełnia / nie spełnia
1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i kierujący robotami posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ).
4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie.
6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia.
8. Zatrudnią na czas budowy min. 5 osób z terenu Gminy Czerwieńsk.
Ocena spełniania warunku :
spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).

Warunek Nr 2. Znaczenie warunku – spełnia / nie spełnia
Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania.
a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
Dokument :
Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania.
b) pracownicy zdolni do wykonania zadania.
Dokument :
Wykaz pracowników - wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunku :
spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).

Warunek nr 3. Znaczenie warunku – 60 %
Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
Ocenie będą podlegać :
ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. obiekty dydaktyczne o wartości zamówienia nie mniejszej niż 4.000.000 zł każdy.
Sposób oceny spełniania warunku :
Warunek będzie oceniany w skali 0 – 100 pkt.
Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartości zamówienia min. 4.000.000 zł każdy.
Dokument :
Wykaz robót z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością.
Ocena warunku dokonywana będzie następująco :
Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartości zamówienia otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej.
Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,60

Warunek Nr 4. Znaczenie warunku – 40 %
Ocena sytuacji ekonomicznej.
Sposób oceny spełniania warunku :
Ocenie podlegać będzie sytuacja ekonomiczna wykonawcy metodą wskaźników ekonomicznych.
Ocena sytuacji ekonomicznej dokonywana będzie w skali 0 – 100 pkt.
Podstawą będą dane uzyskane ze sprawozdania finansowego F-01/ I-01 o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe za okres od początku do końca 2004r.
Dokument :
Sprawozdanie finansowe na druku F – 01 / I-01. za 2004r .
Ocena metodą wskaźników i skala punktowa :
1. Wpf ( wsk. bieżącej płynności finansowej ) – 0 – 40 pkt,
aktywa obrotowe ( dział 2, pkt 18)
zobowiązania krótkoterminowe ( dział 3, poz.9)
2. Wr ( wsk. rentowności przedsiębiorstwa ) – 0 –20 pkt,
zysk netto ( dział 1, poz.64 )
przychody netto ( dział 1a,poz.01
3. Wbz ( wsk. bieżący zadłużenia ) – 0 – 40 pkt
zobowiązania i rezerwy na zobowiązania ( dział 3, poz.01 )
aktywa obrotowe i trwałe ( dział 2, poz. 18 i 19 )

Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną będzie suma uzyskanych punktów za poszczególne elementy oceny, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,40

3. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt.2, Zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów – dokonaną w terminie jw.
2. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępie do kredytu, z podaniem wysokości kwoty kredytu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy, że środki na zabezpieczenie finansowania zamówienia są wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień.
Z informacji ma jednoznacznie wynikać wielkość kwoty ( saldo ) posiadanych środków lub wysokość zdolności kredytowej bez dodatkowych warunków Banku.
3. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku.
4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku.
5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku.
6. Oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż ½ wartości zamówienia każde.
Wykaz powinien zawierać :
• nazwę i adres zamawiającego,
• rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia ( min. jeden obiekt dydaktyczny ),
• termin ich rozpoczęcia i zakończenia,
• wartość robót.
8. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie.
9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
10. Oświadczenie o zatrudnieniu na czas budowy min. 5 osób z terenu Gminy Czerwieńsk.
11. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Wykaz przewidywanej do realizacji tego zamówienia kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcje w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopiami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
13. Imienny wykaz osób wraz z informacją na temat kwalifikacji tych osób ( specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia ).
14. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia.
15. Sprawozdanie finansowe na druku F-01/ I-01 za 2004r.
Podmioty prowadzące działalność gospodarczą przez okres krótszy – ww. dokument o sytuacji finansowej za ten okres.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”
przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony 
Przetarg ograniczony X
Negocjacje z ogłoszeniem 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Liczba 10 lub: Minimum  / Maksimum 
Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad :
• lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunków Nr 3 i Nr 4,
• Zamawiający zaprosi nie więcej niż 10 wykonawców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnianie warunków Nr 3 i Nr 4.
Pozostałych wykonawców Zamawiający nie zaprosi do składania ofert.
W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

B) X Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
Cena wykonania zamówienia – 90 %
Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10 %



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do // (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy)

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
02/08/2005r Godzina 10.00

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data // (dd/mm/rrrr) Godzina : (gg:mm)
Miejsce

SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
NIE X TAK 
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia


V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 13/07/2005r

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Czerwieńsk
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
admin e-bip
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
admin e-bip
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-20 11:03:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Arkadiusz Słonecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-20 11:05:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Słonecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-04 13:20:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1876 raz(y)