Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta, Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3278565, fax 068 3278091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gkm@czerwiensk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej Sycowice-Nietkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z destruktu bitumicznego nawierzchni drogi gminnej Sycowce-Nietkowice na odcinku długości 4645mb i szer. 3m
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie :
*Nawierzchnia trasy głównej
1/wyprofilowanie istniejącej drogi równiarką i zagęszczenie koryta walcem ogumionym,
2/ułożenie destruktu bitumicznego o gr. po zagęszczeniu 10 cm
Termin realizacji - do 15 listopada 2007 r.
*Roboty nawierzchniowe - mijanki (8 szt. po 104m 2)
1/wykonanie i zagęszczenie koryta gruntowego średniej gł. 30 cm z wbudowaniem urobku w pobocze drogi,
2/wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 10 cm
3/wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 10 cm,ułożenie nawierzchni z destruktu bitumicznego o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
Termin realizacji - 30 marca 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 6000 złotych
słownie : sześć tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie :
a.wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 0000 zł każda,
b.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,
c.dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska :
·Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem.
Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy i kierownicy robót ) musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie,
w tym względzie :
a.w ostatnim roku ( 2006r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia,
b.posiadają własne lub udokumentują dostęp ( informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania. Kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 30 % ceny ofertowej.
c.wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 3.
4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 5.Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7.Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : ·pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ·wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ·oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Rachunek zysków i strat za 2006r. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta, 66-016 Czerwieńsk, ul. Rynek25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).