Ogłoszenie nr 300273 - 2016 z dnia 2016-08-03 r.
Czerwieńsk: Usługa zbiorowego żywienia uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Czerwieńsk oraz osób dorosłych będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwieńsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwieńsku, krajowy numer identyfikacyjny 97127016000000, ul. ul. M. Rozwens  4, 66016   Czerwieńsk, woj. lubuskie, państwo , tel. 683 219 092, e-mail , faks 683 219 058.
adres strony internetowej
, adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.czerwiensk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Pod adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zbiorowego żywienia uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Czerwieńsk oraz osób dorosłych będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w CzerwieńskuNumer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:


II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie I 1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków na potrzeby zbiorowego żywienia uczniów szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Czerwieńsk oraz osób dorosłych będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwieńsku. Termin realizacji zamówienia od dnia 12 września 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku. 2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa dwudaniowego posiłku dla 20 osób dorosłych będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwieńsku do miejsc wskazanych przez OPS oraz 120 uczniów uczęszczających do: - Szkoły Podstawowej w Nietkowie – świetlica szkolna; - Szkoły Podstawowej w Leśniowie Wielkim – świetlica szkolna; - Szkoły Podstawowej w Nietkowicach – świetlica szkolna; - Gimnazjum w Czerwieńsku – stołówka szkolna. Zadanie II 1. Przedmiotem zamówienie jest najem pomieszczeń kuchennych w celu prowadzenie działalności związanej z żywieniem zbiorowym uczniów oraz osób dorosłych. 3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie I 1) Wykonawca gotuje, przygotowuje, a następnie wydaje lub dostarcza posiłki uczniom do świetlic szkolnych wyżej wymienionych szkół w 271 dni nauki w okresie od dnia 12 września 2016 roku do dnia 22 grudnia 2017 roku oraz gotuje, przygotowuje, a następnie wydaje lub dostarcza posiłki dla dorosłych osób będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwieńsku do miejsc wskazanych przez tut. OPS przez 5 dni w tygodniu, z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy, tj. łącznie 327 dni w okresie od dnia 12 września 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku. 2) Dopuszcza się możliwość żywienia uczniów uprawnionych do posiłku w okresie przerw świątecznych, wakacji, ferii szkolnych i dni ustawowo wolnych od zajęć w przypadku prowadzenia w tych okresach zajęć w szkołach, z uwzględnieniem możliwości finansowych Zleceniodawcy. 3) Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych uczniów o 30 osób oraz dorosłych o 20 osób. 4) Wykonawca wydaje posiłki w świetlicach szkolnych oraz w stołówkach w dni nauki, następnie sprząta pomieszczenia i pozostawia je w należytym porządku. Każdorazowo będzie miał obowiązek odbierania pozostałości pokonsumpcyjnych. 5) W przypadku wydawania posiłków dla osób dorosłych posiłki wydawane będą w miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwieńsku lub w przypadku osób niepełnosprawnych dowożone do miejsca zamieszkania. Wykonawca będzie miał obowiązek sprzątnięcia pomieszczeń i pozostawienia ich w należytym porządku. Każdorazowo będzie miał obowiązek odbierania pozostałości pokonsumpcyjnych. 6) Dyrektor szkoły zawiadamia Wykonawcę do godz. 9.00 o ilości koniecznych posiłków w danym dniu, natomiast w przypadku osób dorosłych Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwieńsku udostępni Wykonawcy listę osób uprawnionych do pomocy w pierwszym dniu każdego miesiąca. 7) Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z artykułów zakupionych przez Wykonawcę. Posiłki muszą być wykonywane ze świeżych warzyw i artykułów spożywczych, posiadających aktualny termin ważności, a także z artykułów sezonowych. 8) Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi (wyklucza się sporządzanie potraw z proszku). 9) W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego i mielonego na rzecz całych sztuk mięsa. 10) Zamawiający zakazuje stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia. 11) Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności tych samych posiłków w ciągu tygodnia – 5 dni. 12) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie zamówienia. 13) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania jadłospisu z podaną gramaturą danego posiłku na okres 10 dni i dostarczania Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na określonym przez Zamawiającego formularzu w ciągu 48 godzin przed rozpoczęciem nowej dekady. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego nie powodujące istotnych zmian w rodzaju posiłku będą wiążące dla Wykonawcy. 14) Jadłospisy winne być przygotowane i podpisane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, tj. dietetyka. 15) Przedłożone do oferty jadłospisy winny zawierać dokładnie wyszczególnione i opisane posiłki wraz z ich gramaturą. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi wykaz stosowanych do przygotowywania posiłków produktów i surowców wraz z nazwami producentów, który Zamawiający może udostępnić rodzicom dzieci lub ich prawnym opiekunom. 16) Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów. 17) Dwudaniowy posiłek składać się będzie z: a. uczniowie: - zupa na wywarze (300 ml) – 5 razy w tygodniu; - drugie danie składające się z porcji mięsa lub ryby o gramaturze 120 g, dodatku w postaci ziemniaków, ryżu, kaszy lub innego o gramaturze 200 g – minimum 3 razy w tygodniu; - drugie danie składające się z produktów mącznych w postaci kopytek, naleśników, pierogów, łazanek, klusek i innych o łącznej gramaturze 320 g – maksymalnie 2 razy w tygodniu; - surówka ze świeżych warzyw lub porcja warzyw gotowanych bądź przetworzonych w naturalny sposób (np. kiszone) o gramaturze 120 g – 5 razy w tygodniu; - kompot (150 ml) – 5 razy w tygodniu; - dodatek w postaci owocu, jogurtu lub inny dostosowany do obowiązujących przepisów i mieszczący się w normach żywieniowych – 5 razy w tygodniu. b. osoby dorosłe: - zupa na wywarze (350 ml) – 5 razy w tygodniu; - drugie danie składające się z porcji mięsa lub ryby o gramaturze 150 g, dodatku w postaci ziemniaków, ryżu, kaszy lub innego o gramaturze 250 g – minimum 3 razy w tygodniu; - drugie danie składające się z produktów mącznych w postaci kopytek, naleśników, pierogów, łazanek, klusek i innych o łącznej gramaturze 400 g – maksymalnie 2 razy w tygodniu; - surówka ze świeżych warzyw lub porcja warzyw gotowanych bądź przetworzonych w naturalny sposób (np. kiszone) o gramaturze 150 g – 5 razy w tygodniu; - kompot (200 ml) – 5 razy w tygodniu. 18) Jakość serwowanych usług: - Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych, w tym wymogów Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.), - Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie stosownie do potrzeb, - Wyklucza się posiłki na bazie Fastfood, - Owoce podawane uczniom muszą być w całości – niedopuszczalne jest dzielenie jednego owocu pomiędzy kilkoro dzieci, - Wykonawca będzie dostarczał posiłki w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw, - Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć posiłki do świetlic szkolnych przy szkołach oraz miejsc wskazanych do wydawania posiłków osobom dorosłym, własnym środkiem transportu i we własnych naczyniach. Zadanie II 1) Pomieszczenia kuchenne w celu prowadzenie działalności związanej z żywieniem zbiorowym uczniów oraz osób dorosłych o powierzchni użytkowej 199,20 m2 znajdują się w Gimnazjum w Czerwieńsku i wyposażone są w sprzęt wyszczególniony w załączniku do Załącznika nr 5-Umowa najmu kuchni do SIWZ. 2) Kuchnia może być wydzierżawiona Wykonawcy na okres realizacji zamówienia. 3) Najemca prowadzi w pomieszczeniach kuchni działalność usługową, gastronomiczną, żywienie zbiorowe w dowolnie wybranej formie z zachowaniem wszelkich przepisów BHP, P.POŻ i HACCP oraz przepisów dotyczących żywienia zbiorowego i prowadzenia działalności gospodarczej oraz powstałych obowiązków podatkowych. Działalność inna niż żywienie uczniów może odbywać się po uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły, z tym, że nie może zakłócać działalności szkoły oraz może się wiązać z dodatkowymi opłatami. 4) Najemca może sprzedawać wytworzone przez siebie posiłki innym osobom, jednakże sprzedaż posiłków odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez Dyrektora Gimnazjum. 5) Ze stołówki szkolnej w dni nauki w szkole mogą korzystać jedynie uczniowie i pracownicy Gimnazjum. 6) Zakazuje się wchodzenia na teren szkoły i stołówki osób z zewnątrz. 7) Prowadzona działalność nie może stać w sprzeczności z dobrym imieniem szkoły. 8) Najemca nie może podnająć użyczonych pomieszczeń osobom trzecim. 9) Najemca nie może prowadzić sprzedaży ani podawania alkoholu oraz wyrobów tytoniowych. 10) Wszelkie remonty, inwestycje i każda ingerencja Najemcy w pomieszczenia kuchni wykonywane są na koszt Najemcy w porozumieniu i za zgodą Dyrektora Gimnazjum. 11) Najemca od dnia podpisania odpowiada materialnie za powierzone mienie, zabezpiecza przed kradzieżą , dewastacją, pożarem, dostępem osób nieupoważnionych. 12) Wykonawca uwzględnia w kalkulacji kosztów zamówienia: - koszt dzierżawy kuchni według stawek określonych w Zarządzeniu Burmistrza Czerwieńska nr 84/09 z dnia 17 listopada 2009 roku - § 1 pkt 5; - koszt zużycia zimnej wody i odprowadzenia ścieków według stawek określonych przez Spółkę POMAK w Czerwieńsku; - koszt zużycia energii elektrycznej według stawek określonych przez ENEA, 13) Wywóz odpadów komunalnych i odpadów pokonsumpcyjnych należy do zadania własnego Wykonawcy – według stawek określonych przez Referat Gospodarki Odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Czerwieńsku. 14) Najemca od dnia podpisania umowy pokrywa wszelkie koszty utrzymania kuchni i stołówki związane z jej funkcjonowaniem, sprawnością urządzeń, przeglądami technicznymi urządzeń, stanem technicznym pomieszczeń i budynku (bez dachu), zatrudnieniem pracowników, zakupu środków czystości, zakupu środków i produktów żywnościowych, odbiorem odpadów i śmieci oraz mediów.

II.1.5) Główny kod CPV: 55321000-6 Dodatkowe kody CPV: 55523100-3, 55524000-9
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 12/09/2016 data zakończenia: 31/12/2017

II.1.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca składa oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych.
Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca składa oświadczenie, że personel uczestniczący w realizacji przedmiotu zamówienia posiada aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych wydane przez właściwy organ.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych – (Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (art. 24)).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych – (Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków (art. 22)),III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 2b, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) zaakceptowanie warunków umów (na dożywianie i/lub dzierżawę kuchni) – akceptacja wzorów umów jest równoznaczne z akceptacją warunków rozliczenia – (Załącznik nr 4 – Umowa na dożywianie, Załącznik nr 5 – Umowa najmu); e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – (Załącznik nr 7 – Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach); f) oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych – (Załącznik nr 8 – Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami); g) udokumentowanie doświadczenie w organizacji usług cateringowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (Załącznik nr 9 – Doświadczenie Wykonawcy); h) przykładowy miesięczny jadłospis; i) kalkulację metodą uproszczoną ceny jednostkowej posiłku opracowaną przez Wykonawcę (nie ujęcie jakiejkolwiek pozycji w kalkulacji nie będzie upoważniało Wykonawcy do ubiegania się o podwyższenie kosztu jednostkowego posiłku). 3. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawidłowości w inny sposób. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Uzupełnianie dokumentów. a) w przypadku Wykonawców, którzy w terminie przewidzianym do składania ofert nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający będzie zobowiązany wezwać do ich złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie; b) obowiązku określonego w pkt 6 ppkt a Zamawiający nie będzie zobowiązany wykonać w sytuacji, gdzie mimo złożenia wymienionych oświadczeń i dokumentów oferta Wykonawcy i tak podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania; c) złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. d) zamawiający będzie zobowiązany także do wezwania, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Dodatkowe informacje:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Dodatkowe informacje:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Dodatkowe informacje:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) :
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena90
Doświadczenie zawodowe10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Dodatkowe informacje


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Dodatkowe informacje:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Dodatkowe informacje:

IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Dodatkowe informacje:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12/08/2016 godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyjęzyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 12/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
</