Czerwieńsk: Remont nawierzchni drogi gminnej w Płotach ul. Szkolna Numer ogłoszenia: 133772 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta , Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3278565, faks 068 3278091.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej w Płotach ul. Szkolna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi gminnej: 100mb
długości - 5m szerokości,
25m długości - 4,5m szerokości.
32mb długości - 3,5m szerokości,
wykonanie ronda w kształcie trójkąta :( w odcinkach 17m długości - 3,5m
szerokości, 25m długości - 3,5 szerokości, 25m długości -3,5m
szerokości).
W zakres zamówienia wchodzi :
1/ roboty ziemne - profilowanie terenu
2/ ustawienie krawężnika drogowego najazdowego (22x100) na ławie
betonowej z betonu B-7,5
3/ regulacja 7 studni kanalizacyjnych
4/ ułożenie nawierzchni z kostki polbruk gr. 8cm na podbudowie
betonowej B 7,5 gr.10cm
5/ wykonanie 2 progów zwalniających (z kostki polbruk koloru
czerwonego)
6/ wykonanie podjazdów z kostki polbruk do posesji Nr
3,7,9,12,18,20,22,24 na podbudowie betonowej.
Obmiar robót niezbędny do przygotowania oferty w zakresie opisanym
powyżej należy wykonać samodzielnie - pomiar z natury..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1000zł (słownie: jeden tysiąc zł)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z
wymaganiami ustawowymi,
2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny
gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi
do wykonania zamówienia, w tym względzie :
a. wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót
odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda,
b. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,
c. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do
wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska :
- Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające
wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo
budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym
zamówieniem.
Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy ) musi być wpisany na
listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz.
42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r,
- musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego
Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w
ustalonym terminie,
w tym względzie :
a. w ostatnim roku ( 2008r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie
co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia,
b. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2. 4)
nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych,.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w
rozdz. V zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń
i dokumentów (celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności):
1.Wypełniony załącznik nr 1 - formularz -OFERTA- 2. Aktualny odpis z
właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie
prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3. Polisa z opłacona składką lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Kopia dowodu wniesienia wadium.
5. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. - udzieleniu 3
letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi
- zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2
- o zaakceptowaniu warunków umowy.
6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres
działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22
ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2,3 do niniejszej
specyfikacji.
8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wraz z podaniem
czynników cenotwórczych (Rg,Ko,Zysk), oraz cen jednostkowych pracy
sprzętu budowlanego. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone-za
zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą
odpowiednie pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Czerwieńsku
ul. Rynek 25
66-016 Czerwieńsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Czerwieńsku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).