Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja zgonu - sporządzenie aktu zgonu, wydanie odpisów z aktuDrukuj informacjęSprawa: Rejestracja zgonu - sporządzenie aktu zgonu, wydanie odpisów z aktuSzczegóły informacji
Rejestracja zgonu - sporządzenie aktu zgonu, wydanie odpisów z aktu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Ogłoszono dnia: 2013-10-08 13:14:20
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Miejsce załatwienia
Urząd Stanu Cywilnego w Czerwieńsku
ul. Rynek 25
(pok. 104)
Telefon kontaktowy
+48 68 327 82 95
Adres e-mail
elud@czerwiensk.pl, usc@czerwiensk.pl
Miejsce odbioru
Urząd Stanu Cywilnego w Czerwieńsku
ul. Rynek 25
(pok. 104)
Wymagane Dokumenty
1. Karta Zgonu wydana przez służbę zdrowia.
2. Dokument tożsamości osoby zmarłej.
3. Dokumenty do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej zgon.
- dokument stwierdzający tożsamość współmałżonka osoby zmarłej akt.
- urodzenia i akt małżeństwa osoby zmarłej (w przypadku posiadania).
Czas realizacji
Niezwłocznie
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej
Uwagi
Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności:
- małżonek lub dzieci zmarłego
- najbliżsi krewni lub powinowaci osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon
Podstawa prawna
Podstawa prawna: art. 64 - 67 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 - tekst jednolity).